Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. További információ az ászf.-ben Elfogadom

Problémamegoldás

Probléma? Megoldás!

Elsősorban számítógépekkel, illetve azok kiegészítőivel kereskedünk: nagyon jól tudjuk, hogy ez a egyik legkényesebb terület. Ahogy mondják: "hardver az, amibe belerúgnak a szoftver miatt", és mi ezeket a "szoftver miatt"-okat is probáljuk megelőzni.
A számítógépek manapság meghatározzák életünket, és a problémák létkérdéssé is válhatnak. E
zért próbálunk a lehető legtöbb támogatást nyújtani a problámák gyors és hatékony megoldásához.


Gyakran ismételt megoldások

Sok problémát egyszerűen, 2-5 perc alatt meg lehet oldani (például ha csak driver-t kell telepíteni vagy beállítási probléma): ezzel elkerülve a felesleges stresszt, időt és akár költségeket. Éppen ezért próbálunk a GYIK-ban minél több ilyen problémát felsorolni és bemutatni a hozzájuk tartozó megoldást, vagy éppen tippeket tanácsokat a megelőzésükre.

Gyakran ismételt kérdések: Gyakori hibák és megoldásaik >>


Hibabejelentő űrlap

A hibabejelentő űrlap kitöltésével egyszerűen és költségek nélkül kereshetsz bennünket hibával vagy problámával kapcsolatban. A bejelentő űrlapokat próbáljuk minél gyorsabban feldolgozni és kezelni: kollégáink telefonon visszahívnak. Ekkor a hibajelenség, annak körülményei és gyors diagnosztikája alapján, próbáljuk azt orvoslni. Ez lehet, hogy pár perc alatt kollégánk segítségével helyben megoldható, vagy ha nem: kollégánk egyezteti a garancia kezelésével kapcsolatos teendőket.

Hibabejelentő űrlap >>


 Garancia

Majd mindenre egy év garancia. Használt termékeknél ez nagyon nagy szó: itt már nincs gyártói vagy beszerzési garancia, mégis válogatott minőségi termékek és szigorú tesztelési folymatainknak köszönhetően ezt vállalni merjük cégünk saját költségére.

Garanciális problémát ügyfeleink a hibabejelentő űrlap >> segítségével tudnák jelezni számunkra. Minden garanciát gyorsan és rugalmasan kezelünk, így biztosítva az ügyfeleink hosszú távú elégedettségét.

Garancia időtartam >>


Garancián túli javítás

Ha lejárt a garancia, akkor se fájjon a fejed: keress bennünket. Abban az esetben ha a probláma csak beállítás, akkor költségek nélkül is lehet orvosolni. Ha mégis komolyabb gond van: lejárt garancia esetén nem számolunk fel munkadíjat. Csak a szállítási és kedvezményes anyagköltségekkel (csere- vagy plussz alkatrész) kell számolni.

Ha a terméknek még megvan a rendelés-azonosítója: hibabejelentő űrlap >>
Elérhetőségeink >>


Garanciafutár

Ha a helyi megoldás nem alkalmazható, akkor futárt küldünk a termék felvételére, ehhez a hibabejelentési űrlapot ki kell tölteni ami egyben jegyzőkönyvként is szolgál. Mivel így élőben (azaz telefonon) tudunk egyeztetni, ezért a felvétel módját és körülményeit is közvetlenül tudjuk egyeztetni.
Garanciális ügyintézés esetén a szállítás (oda-vissza) és a javítás/cserealkatrész díjmentes.

Gyártók

Csatlakozz
bal oldali skyscraper

Microsoft refurbisher

jobb oldali skyscraper
Kosár
Extra Ajánlatok