A sütik szeretnek a kedvedben járni: igyekeznek minél kényelmesebbé tenni a böngészésedet. Az "elfogadom" gombra kattintva elfogadhatod a használatukat, a "Beállítások  módosítása" feliratra kattintva pedig beállíthatod, hogy milyen sütiket szeretnél engedélyezni.
Menü

Gyakran ismételt kérdések

Vásárlással kapcsolatos kérdések >>
Kapcsolat és kommunikáció >>
Szállítással kapcsolatok kérdések >>
Garanciával kapcsolatos kérdések >>
Gyakori hibák és megoldásaik >>

Vásárlással kapcsolatos kérdések

Vásárláshoz kell-e regisztrálnom?

Nem, webáruházunkban regisztráció  nélkül is vásárolhatsz.

Hogyan tudok vásárolni a webáruházban?

A vásárlás menete pontban részletes leírást, útmutatót találsz.

Kinéztem a számítógépet de szeretném a paramétereit (memória, hdd,vga,stb) változtatni, lehetséges?

Igen, a lehetséges változtatásokat a termék részletes adatlapján tudod megtenni, kérheted más  videokártyával (függ a pci-e foglalat típusától vagy a tápegység teljesítményétől), bővítheted a memóriát, változtathatsz a merevlemezen, illetve az optikai meghajtón.

Szeretnék a használt számítógéphez,laptopot operációs rendszert kérni,  lehetséges?

Igen, a legtöbb használt számítógéphez,notebookhoz tudunk Refurbished Windows7-s vagy Linux operációs rendszert adni. A termék részletes adatlapján tudsz kérni operációs rendszert.

Ha Windows 7-el rendelem a számítógépet, notebookot feltelepítve kapom meg a készüléket?

Igen Windows rendelése azt  előretelepítjük, cégünk figyelmességeként driverezzük is a rendelt számítógépet, notebookot. Más szoftver nem telepítünk.

A rendelésemet, hogy tudom átvenni?

Személyesen árú átvételi irodánkban, vagy futár szolgálattal történő házhoz szállítással.

Kapcsolat és kommunikáció

Mért éppen az E-byte?

Mert régóta csináljuk tudjuk mi kell. Segítőkészek vagyunk .Jók az áraink. Hosszú garancia és van garanciafutár.

Miért kell telefonon egyeztetnem, ha személyesen megyek az áruátvételi irodába?

Mivel nem bolt és nincs nyitvatartási idő és nem mindig tartózkodunk ott.

Mikor vagyunk elérhetőek?

Telefonon: 9-17-ig, e-mailben mindig.

Állandóan foglalt a telefon / Skype. Mit tegyek?

A nem fogadott hívásokat, visszahívjuk ha mégse érsz el, írj e-mailt s keresni fogunk.

Szállítással kapcsolatos kérdések

Mikor érkezik a csomag?

Amennyiben házhoz szállítással rendelted 1 maximum 2 munkanapon belül, ez alol kivétel  ha Windows operációs rendszerrel kéred, akkor a szállítás idő 2-4 munkanap. Az előretelepítés miatt a termék előkészítése több időt vesz igénybe.

Hogy / ki által érkezik a csomag?

A GLS Hungary. futárszolgálat szállítja a megrendelt címre a csomagot.

Hogy kell fizetni utánvételnél ?

Készpénzben, a csomag átadásakor a futárszolgálat munkatársának.

Meg tudom mondani a futárnak, hogy pontosan mikor jöjjön?

Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb ( legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.

Mi történik, ha nem vagyok otthon?

Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás.

Tudok-e érdeklődni a kiszállítás állapotáról, ha a csomagomat már átadták a futárszolgálatnak?

A GLS Hungary csomagszállító diszpécser telefonszáma: +36 29 88 66 70  (7.00-18.00) a csomagszámról és a szállító futár telefonszámáról a szállítási nap reggelén kapsz e-mailt és sms-t ha mobilszámot és e-mail címet adtál meg , ha mégis van valami probléma mi is tudunk felvilágosítást adni e-mailben vagy telefonon.A  GLS hungary weboldalán lehetőséged van csomagkövetésre is, hogy megtudd  hol jár a csomagod ehhez szükséges a fuvarlevélszámod amit a szállítási nap reggelén e-mailben illetve sms-ben is megkapsz.
Csomagkövetés link: www.gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Mit kell tenni sérült csomag esetén?

Ha sérült vagy gyanús külsérelmi csomagot látsz bontsd ki a csomagot a futár jelenlétében és vizsgáld meg az árú épségét. Amennyiben az sérült  jegyzőkönyveztesd a futárral és küld vissza, illetve jelezd felénk ,hogy a leghamarabb tudjuk orvosolni és küldeni neked másik terméket.

Kibonthatom a csomagot átvétel ill. fizetés előtt?

A GLS Hungary ÁSZF-je szerint nem lehet, de ha bármi probléma van a csomagban lévő termékkel mi mindenben segítünk. 

Garanciával kapcsolatos kérdések

Mi a teendő, ha sérülten érkezik ki a megrendelt termék és ezt nem vetttem észre a csomag átvétel előtt?

Azonnal jelezd nekünk a problémát és intézkedünk a hibás termék cseréjéről, természetesen ez anyagilag nem érint téged.

Hova forduljak ha hibát észleltem?

Természetesen hozzánk, töltsd ki a hibabejelentő űrlapot>> és egy munkanapon belül keresünk.

Operációs rendszerre, és felhasználói/alkalmazói programok  hibáira vonatkozik-e a garancia?

Nem, szoftveres garanciát  nem vállalunk, sem az operációs rendszerre, sem a számítógépen futtatott programokra.

Bővíthetem a gépet garanciaidő lejárta előtt?

Igen lehet szabadon bővíteni a készüléket, viszont a garancia csak az általunk értékesített termékekre érvényes.

Lejárt a garancia és meghibásodott a termék, fordulhatok az E-Byte-hoz?

Természetesen igen, cégünk ügyfélközpontúan gondolkodik, ezért garanciaidőn túl is nyújt segítséget. Lejárt garancia esetén nem számolunk munkadíjat. Csak a szállítási és kedvezményes anyagköltségekkel (csere- vagy plusz alkatrész) kell számolni.

Gyakori hibák és megoldásaik

Indul a számítógép, de nem ad képet, mi a teendő?

Gyakori hiba, hogy a videokártyával bővített gépeknél a monitor kábelét nem a megfelelő helyre dugjuk mivel több monitor kimenet is van a gépen(alaplapi videokártya/ bővített videokártya).Ilyen estben mindig a bővített videokártyába kell dugni a kábelt.

Megérkezett a számítógép, be szeretném kapcsolni de csak csipog, nem ad képet, mi a teendő?

Szállítás közben, a csomag rázkódásától elmozdulhat a memória, vagy a videokártya emiatt kontakt hiba lépett fel. Megoldás: a memóriákat, videokártyát vegyük ki a helyéről, majd pattintsuk vissza ! Amennyiben nem boldogulsz kérd telefonon segítségünket