A sütik szeretnek a kedvedben járni: igyekeznek minél kényelmesebbé tenni a böngészésedet. Az "elfogadom" gombra kattintva elfogadhatod a használatukat, a "Beállítások  módosítása" feliratra kattintva pedig beállíthatod, hogy milyen sütiket szeretnél engedélyezni.
Menü

Problémamegoldás

Probléma? Megoldás!


Elsősorban számítógépekkel, illetve azok kiegészítőivel kereskedünk: nagyon jól tudjuk, hogy ez az egyik legkényesebb terület.
A számítógépek manapság meghatározzák életünket, és a problémák létkérdéssé is válhatnak.
Ezért próbálunk a lehető legtöbb támogatást nyújtani a problémák gyors és hatékony megoldásához.

 

 


Gyakran ismételt megoldások

 

Sok problémát egyszerűen, 2-5 perc alatt meg lehet oldani (például ha csak driver-t kell telepíteni vagy csak beállítási a probléma).
Ezzel elkerülve a felesleges stresszt, időt és akár költségeket.
Éppen ezért próbálunk a GYIK menüpontban minél több ilyen problémát felsorolni és bemutatni a hozzájuk tartozó megoldást, vagy éppen tippeket, tanácsokat a megelőzésükre.

Gyakran ismételt kérdések>>
Gyakori hibák és megoldásaik >>


Hibabejelentő űrlap

 

A hibabejelentő űrlap kitöltésével egyszerűen és költségek nélkül kereshetsz bennünket hibával vagy problémával kapcsolatban.
A bejelentő űrlapokat próbáljuk minél gyorsabban feldolgozni és kezelni: kollégáink munkaidőben az űrlap beküldése után keresni fog e-mailben vagy telefonon.
Ekkor a hibajelenséget tisztázzuk, annak körülményei és gyors diagnosztikája alapján orvosoljuk.
Ez lehet, hogy pár perc alatt kollégánk segítségével helyben megoldható, vagy ha nem kollégánk egyezteti a garancia kezelésével kapcsolatos további teendőket.

Hibabejelentő űrlap >>

 


 Garancia

 

Majd mindenre termékünkre egy év a garancia időtartalma. Használt termékeknél ez nagyon nagy szó, mert itt már nincs gyártói vagy beszerzési garancia.
Válogatott használt, de minőségi termékeket értékesítés előtt  szigorú tesztelési folyamatoknak vetjük alá ennek köszönhetően vállaljuk a hosszú távú jótállási időt cégünk saját költségére.

Garanciális eredetű problémát a hibabejelentő űrlap >> segítségével tudod jelezni számunkra.
Minden garanciát gyorsan és rugalmasan kezelünk, így biztosítva az ügyfeleink számára a hosszú távú elégedettséget. Garancia időtartalmak >>
 


Garancián túli javítás

 

Ha lejárt a garancia, akkor se fájjon a fejed: keress bennünket.
Abban az esetben ha a probléma csak beállítás, akkor azt költségek nélkül is lehet orvosolni.
Ha mégis komolyabb gond van de lejárt garanciaidő  akkor sem számolunk fel munkadíjat.
Csak kedvezményes szállítási és anyagköltséget számlázzuk ki, így jelentős összeget tudsz megtakarítani 
Ha a terméknek még megvan a rendelés-azonosítója írj:  Hibabejelentő űrlap >>   Ha nincs meg keress bennünket: Kapcsolat>>
 


Garanciafutár

 

Ha a helyi megoldás nem alkalmazható, akkor futárt küldünk a termék felvételére, ehhez a hibabejelentési űrlapot ki kell tölteni ami egyben jegyzőkönyvként is szolgál.
A felvétel módját és körülményeit szállítás előtt egyeztetjük.

Bebizonyosodott garanciális hiba esetén (telephelyünkön történő bevizsgálás után) semmilyen költséget nem számolunk fel.